7 Kasım 2013 Perşembe

Şirk Oyunu Futbol

Sene geçmiş senelerden biri tam bilemiyorum. Üniversiteye gidiyoruz futbol seviyoruz. Bir de cemaat yurdu var onlar da futbol seviyorlar erkekli erkekli kalıyorlar. Ve Lig Tv sahibi bu insanlar. Bizim sınıftan bazı arkadaşlar bu yurtta kalıyorlar ve ısrarla "oğlum kahveye para vermeyin gelin bizim yurtta izleyin lan" diye istekte bulunuyorlar. Para suyu çektikçe teklif git gide cazip hale gelmeye başlıyor tabi "tamam lan bugün geliyoruz" diyoruz ve gidiyoruz. Cemaat yurdunda maç izlemenin sıkıntısı büyük. Zira futbol küfür harmanı bir oyun çoğumuz için ama edemediğimiz için su topu izlermiş gibi davranmak zorunda kalıyoruz. Maç o kadar hararetli ki artık dayanamayıp arkadayım lan nasıl olsa belli olmaz kimin söylediği diye gelmişten ve geçmişten bahseden sağlam bir küfür fırlattım ortaya. Tabi ortam bir klasik müzik konseri kadar sessiz olduğu için bir anda tüm gözler üstüme çevrildi ve tövbe estağfurullah nidalarıyla başlarını iki yana sallayarak ötelediler beni. Ötelenmiş şekilde maçı izlerken ben, yanımdaki arkadaşım Mehmet'in daha üst düzey bir şey yapacağını tahmin edemezdim. Dakika 90, hakemin çaldığı frikik düdüğüyle ortam birazcık ısınmış "hadi oğlum hadi" sesleri yükselmeye başlamış. Tam futbolcu frikiği kullanmaya yeltendiği anda yanımdaki sandalyeden "ATARSA TANRI OLUR!" diye bir şirk sesi yükseldi. O an bir ışık gördüm bembeyaz ve "sıçtık" dedim içimden. Sesin sahibi en yakın arkadaşım canım kanım Mehmet'in sesiydi zira. Ön taraftan kıdemli bir abi olduğu anlaşılan bir abi terliklerinin üstünde doğrularak ayağa kalktı ve mübarek sesiyle bağırdı " Kim o münafık, terbiyesiz herif!!" diye gürledi. Tüm kafalar bize döndüğü için aslında kimin yaptığı açıktı. Mehmet'in kolundan tuttuğum gibi dışarı fırladım. Mübarek ellerden dayak yemek istememiştim zira. O günden sonra kimse bizi maç izlemek için davet etmedi. Nedenini de sormadık tabi. Münafık futbol severler olarak yolumuza devam ettik.

Hiç yorum yok: